<3

Ni vet en BÄSTIS? Saker och ting kan hända men bästisen får en alltid på bättre humör, uppmuntrar, höjer dig, älskar dig. Egentligen känner du dig aldrig riktigt ensam för du har en BÄSTIS som alltid har din rygg oavsett vilka yttre faktorer som drar ner dig. Dessa människor finns i min omgivning och jag kommer alltid vara oerhört tacksam för det. 

Mitt nästa mål i livet är att bli min egen bästis. 

Att trots alla odds alltid kunna uppmuntra mig själv, höja mig själv. Stötta mig själv och älska mig själv när saker drar ner mig. Aldrig känna mig ensam. To conclude: Vara min egen bästis. 

Den enda människan som kommer följa mig genom hela livet är Jag. 

PS. Tack mina bästisar för att ni ständigt är de optimala bästisarna för mig. <3








2014-05-12 | 23:12:07 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback