Helgen som varit


Anlände till Fridhemsplan. 


Åt middag nära Tele2-arena. Vårat första intryck var att det var områdets sunkigaste ställe. Men hallå... Ni anar inte hur god maten var.... Nästan en 10-poängare. 


Gick till arenan när tiden började bli knapp. 





Konserten var grym om man INTE jämför med var SHM leverade. 


Vidare ut på krogen.


Vardagsrummet! 


Sen White. 


Bakislunch på Fridhemsplan. 


Osociala gänget. 


Middag och förfest med bland annat dessa hjärtan! 


Utgång. Här på Laroy! 


Slitet häng hos mormor och morfar. 


Hälsade på Klara i Vasastan. Världens bästa Klara som jag saknat så.


Måndagen bjöd på kortvarig sol, så vi tänkte att det blir perfekt med en dag på stan.


Trött var mitt förnamn! 


Fotade medan de andra shoppade = 0 energi.


Espressohouse vid Hötorget.


Kvällen innan drack jag min första espresso, så fortsatte på det spåret. Är fast nu! 


Hittade vad jag vill definiera som den perfekta vita, avslappnade, skjortan inne på Rodebjer


Jag och Moa var totalt bakisefterblivna 

Avslutade perfekt med en kort catch-up med Diana! 

You know me, jag är kass på att föreviga tillfällen med bilder. Men lite har jag ju ändå att vara stolt över den här helgen! Så kul att äntligen få gå på den där jävla Avicii-konserten vi alla suktat efter. Träffa saknade släkt och vänner, slå klackarna i Stockholms olika krogtak och umgås med två hjärtan. BLAND ANNAT. 



2014-03-05 | 23:49:53 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback