Drömmar

Kan inte sova, fryser. Är stressad och kan inte slappna av. Måste tänka i nuet och få dagens skolarbete gjort men samtidigt måste jag tänka på framtiden också. Saker kommer inte serverat dag för dag. Vissa saker kräver en framförhållning och jag har inte tid med det just nu och det gör mig stressad. Att ha så här mycket ansvar och måsten på mitt hjärta och i min hjärna är nytt för mig. Det känns svårt och mycket men jag tror bara jag är orutinerad. Jag längtar så tills jag jag lärt mig att hantera dåtid, nutid och framtid på samma gång. Allt som känns svårt är ju trots allt något vi kommer lära oss av i efterhand. 

Godnatt. Drömmer mig bort till en dag med sol och inga måsten. 




2014-03-12 | 00:16:23 | Allt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hannabannana

Bra skrivet jenny! det är nog inte bara du som känner så här, alla är vi rädda för framtiden och är man inte det så är man omänsklig! du behöver inte oroa dig, livet går som det går och jag är säker på att du kommer bli dunder lycklig även om du är en alkis på vasaplan eller michaela schiller i solsidan. PUSS PÅ DIG! love you!

2014-03-14 // 17:15:21
» hannabannana

skämt å sido, skulle vara tragist om du var en alkis på vasaplan, så åt det hållet vill vi självklart inte! LOTS OF LOVE

2014-03-14 // 17:16:16
» hannabannana

tragiskt*

2014-03-14 // 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback