Slutsats: Jag älskar Rom och jag älskar Johanna

Dricker Te. Inte Cappuccino eller vin. Äter en äggmacka, och inte en sen pasta-middag. Jag är hemma i Sverige. Inte kvar i Italien. Skulle vilja säga borta bra, men hemma bäst. Men jag är fan tveksam i dagsläget alltså.
 
Fyfarao vad jag är fascinerad av Rom. Första gången i Italien och jag tror att den där staden satte standarden på mina förväntningar av övriga städer galet högt. Så, vad har vi gjort? Besökt ställen som Spanska Trappan, Fontana di Trevi, Piazza Venezia, St. Peterskyrkan, Piazza Navona, Pantheon och så mycket mer. Bland annat fina parker och flodar, små gator och stora torg. Och så mötte vi upp våran väns vän som guidade oss under våran weekend och tog med oss på vad det bästa av Roms nattliv har att erbjuda. Helt nya upplevelser och så galet kul! Vi får inte ungå all god mat, alla goda drinkar och de bästa vinen någonsin för våra smaklökar. OCH GLASSEN. 
 
Sammanfattningsvis har vi haft det så himla bra, inte stressat en sekund, bara njutit, skaffat galna minnen och skrattat som få. Ska lägga upp så galet mycket bilder också. 
 
Ha det bäst, vänner. Jag rekomenderar alla som älskar antingen vin, fina byggnader, härlig kultur, pizza, pasta, cappuccino, grymt nattliv eller glass att besöka staden. För oss var Rom bara så himla optimalt. 
 
 

2014-01-22 | 22:19:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback