<3


En kväll med läsning. Läsning är ett så negativt värdeladdat ord för att jag har läst så många tråkiga grejer i mina obligatoriska skolår. Men att dock välja en bok man faktiskt vill läsa är för mig ett riktigt nöje alltså. Isabella Löwengrips Economista handbok har fått förgylla min kväll tillsammans med en skål yoghurtdoppade jordgubbar. Exactlly what I needed.

2014-04-25 | 22:12:32 | Allt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lina

Pluspoäng för kvällen i helhet men minus för Isabellas bok <3

Svar: Hennes böcker ÄR lärorika/bra än fast hennes värderingar kanske inte alltid är! Puss!
jennyer.blogg.se

2014-04-26 // 17:07:56
» Tövvan

Mysigt! Sånna kvällar måste man ju får unna sig ibland!<3

2014-04-28 // 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback