SÖNDAG

Fact: Antingen är söndagar riktigt jävla dåliga, eller så är dom riktigt jävla goa. Idag har varit en såndär bra söndag. Varit produktiv, långpromenad i höstvädret, sushi till middag, umgåtts med farmor och farfar. Ska gå och lägga mig inom kort med tanke på att det är skola imorgon och jag har ett prov att skriva så det vore ju nice om man inte låg och sov i skolbänken. I övrigt har helgen varit bra, fredagen led jag dock av en huvudvärk som dödade min högra hjärnhalva ordentligt så tog mig inte längre än till vardagsrummet där jag tryckte godis och diverse andra grejer som min farmor matade mig med. Jobb lördag och var även hembjuden till Amanda på en trerättersmeny. Det var hennes bidrag till våran Halv 8 hos mig-tävling. Det serverades chevre-sallad till förrätt, kycklingpasta till varmrätt och fruktspett till efterrätt. Godaste jag ätit på länge. 10/10 i betyg till Amanda! Och idag är det söndag, som jag redan berättat om. Denna vecka är 1 dag kortare, på torsdagkväll rullar jag mot Stockholm med Amanda, Johanna och Oline. Riktigt peppad på en helg i vår underbara huvudstad. Ska även få träffa två megasaknade vänner vilket gör det hela så himla bra. Hörs ♥
 
 
 

2013-09-29 | 23:15:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback