Cheers for the freakin weekend

I fredags hade vi premiär av !halv 8 hos mig" och det var jag som bjöd på en trerättersmeny som innehöll, räkcocktail, karibisk lax och fruktsallad med kokoskolasås. Första gången jag lagade de rätterna i huvudtaget, men resultatet blev lyckat! Efter avklarad middag och massa trevliga samtalsämnen drog vi vidare ut. Hade en världstrevlig kväll med mina världsbruttor! Kvällen slutade dock tidigt för min del. Haha! Men hade en riktigt kort och intesivt riktigt rolig kväll! Igår så var det middag på Rött som stod på schemat med Hanna, Matilda och Simone. Väldigt god mat och hur trevligt som helst ♥ Idag är det pluggsöndag! Och ikväll blir det MYS! 


2013-09-22 | 10:52:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback