17 September

HÖÖÖÖÖST. ÅÅÅH. Precis som det har varit idag. Var så himla nära på att inte gå till skolan imorse, inbillade mig att jag var sjuk men egentligen var jag bara trött och allmänt höst och skolsjuk. Nån liten impuls sa iallafall till mig att slänga på mig några kläder, käka någon frulle och pallra mig till skolan. Gick väl fint när jag väl var där. Dessutom avslutades skoldagen med kaffe, plugg och vänner så det var ju inte helt fy skam. Har käkat typ 3 ton mat sen jag kom hem känns det som, håller på att spricka, i intervaller med det har jag kollat kläder på nätet. Plugga har jag också hunnit med. ÅH KUL. NÄE. Klockan är redan 8 och det ända jag har gjort är typ suttit vid datorn. Hatar verkligen dagar som slutar upp såhär. CARPE DIEM JENNY. För exakt två år sedan var jag i Barcelona också, favoritstaden  ♥
 

2013-09-17 | 20:09:01 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback