10/9 2013

Årskurs tre och redovisningar, prov och uppgifter ligger i tättttttt... försöker hålla mig i fas, iallafall nu i början. Kollade på gammla webcambilder sen ettan, jag menar, det enda datorn användes till vid det laget var webcam bilder och att spela tetris. Och vad liten och gullig jag var haha!! Trodde jag såg precis likadan ut, och vid det laget kände jag mig ju jättestor och trodde att nu ser jag väl vuxen ut....!?? Fan heller. Nog för att exemplet nedan kanske var extremt haha, men vilken liten skit. Och sen en bild från i somras i Cyprus. Tiden går fort, känns som att jag nyss gick i årskurs 1. Fattar ingenting. Nästa år har jag väl rynkor också, öh. Hejdå
 
 
 
 

2013-09-10 | 22:14:00 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hannzi

Oj vad du har blivit stor ;)

2013-09-15 // 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback