Resumé













Startade höstlovet med en mysig och så välbehövlig hemmakväll och en tidig natt i sängen. Hade högskoleprovet som väntade på lördagen och jösses, efter 7 timmar på östra paviljongens skrivsal kan jag medge att huvudet var tomt. På kvällen kom Hanna och Simone hit och vi åt en massa god ost, skinka, frukt, choklad och så rödvin till det. Wey vad mysigt det var. Dagen därpå var det min födelsedag och jag blev väckt med sång, presenter och frukost. Efter en lyxig födelsedagsmiddag kom Moa Amanda och Oline to my crib och så  åt vi gårdagens rester från ostbrickan och hade en massa mys. Och så skämde de bort mig med en jättefin present. Tacksam till dessa älskade fina bästa vänner jag har :) veckan fortsatte med jobb och mer ost och vin-kvällar (Överkonsumtion på den fronten). Och så var det torsdag och halloween. Började hemma hos Amanda som serverade sin specialité, grekisk sallad. Så god (en anledning till varför jag älskar henne hehe). Fortsatte hemma hos Axel och sen vidare till lokal för en riktigt trevligt kväll i Marilyn Monroes kläder. Vaknade upp med Johanna och vi såg till att äta en brunch och gå en långprommis. Nu är det roliga över och skolan kör igång imorgon. Hade sannerligen behövt vila upp mig en aning mer på detta lov men fan vad mysigt och roligt jag haft. 

2013-11-03 | 22:50:40 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback