Happ, Hejdå Stockholm

Tjappa tjejer och killar. Rullar fortfarande runt i Stockholm. I lördags hade vi en välbehövlig dag inne hos Klara, Anna och gänget. Gick max till Ica där bredvid dom, sushisuget tog över och vi beställde hem goooo sushi till middag. På kvällen hängde vi på Scandic Grand Central och drack olika goda cockatils, drinkar och vin och gick sedan vidare till Fasching. Astrevlig kväll. I söndags gick jag mig på en shoppingrunda och sedan åt jag, Oline, Fabian och David middag på Vapiano. Sedan begav jag mig mot mormor och morfar för att hälsa på där. Måndagen startades med en prommis vid norrmälarstrand och upp på kungsholmen, mötte sen upp klara, drack kaffe, shoppade lite, och sen gick vi tillsammans med Anna på lägenhetsvisning. Idag då? Jovars har utnyttjat min shellac-present från världens bästa tjejer här i Stockholm (mycket prisvärdare i Stockholm) och sitter nu på Le Cafe och ätit en laxsallad och pluggat lite. Bokade även ett flyg till kvällens hemresa nyss också. Hade gärna stannat lite till. Aja. Ska posta bilder i detta inlägg när jag anländer till Umeå senare ikväll också. Ska bege mig ut i regnet och mörkret och promenixa hem till mormor och morfar nu. BYE. PUSS. LOVE

2013-11-12 | 16:25:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback