För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgonbitti

Ännu en helg har passerat, i Fredags så hade jag fotbollsträning, åt fredagsmiddag med mig själv och sen kom Hanna och myste, skrattade och sov med mig resten av kvällen. Lördagen jobbade jag fram till 17, för att sedan ta en liten afterwork på Restaurang Kungsgatan 133 med mamma, pappa, farmor och farfar och senare på kvällen så drog jag till Emfin där jag Emfin, Lova och Johanna åt fruktsallad och hade det allmänt bra. Annars så börjar jag känna mig väldigt ensam här hemma nu efter att min lillbror legat på sjukhuset i drygt en veckas tid. Kom hem nu för tusan. AJA ska jobba lite matte, och plugga lite inför de 3 sista skoldagarna innan jag går på lov och åker på en weekend till Barcelona! WOHO kram
 
 
 

2013-03-25 | 16:50:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback