Yranhelgen 2013

En dålig egenskap hos mig är helt klart att jag aldrig fotar när jag borde (trots det har jag drygt 5000 bilder på min iPhone, fattar ingenting) men som tur är har jag vänner som är desto bättre. I fredags så hängde jag på yran hela dagen i solen, drog hem en snabbis sen vidare till förfest på Teg, sen Hoffmaestro som en jävligt bra höjdpunkt på kvällen! Lördagen var sliten men pallrade mig till ängarna ändå och kikade brännboll, drog hem till Johanna, käkade och förfestade innan vi drog och såg John de Sohn och Nause. Har varit omringad av så mycket härliga människor så jag tror jag blir alldeles gaaaaalen inombords! Lite bilder på det, tack!


2013-06-02 | 22:07:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback