Ayia Napa 2013

Hej världen. För två dagar sen på morgonen satt jag på balkongen för sista gången och njöt av morgonsolen. Nu har jag varit hemma ett tag och bara sovit, sovit, sovit och ätit god svensk mat. Igår catchade jag även upp med världens bästa johanna efter ett alldeles för långt tag ifrån varandra. However så har dessa två veckor varit the best time of my life, vi har legat på Nissi beach varje dag, festat mer än vad vi egentligen pallar, sovit lite för lite, varit på strippklubb, snorklat, hoppat från klippor, åkt på båttur, svettats i solen, lärt känna så många fina människor och helt enkelt haft kul till 120 %. Har gråtit och skrattat om vart annat när jag tänker tillbaka på de här veckorna. Fyfan vad grymt vi har haft det. ♥ Bildbomb kommer senare!!
 
 

2013-06-30 | 14:40:37 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» hannaa

<3<3 så myket kärlek

2013-06-30 // 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback