Lägesrapport 3/7

Allting rullar på! Hostar som en valross och misstänker lite feber, men annars så har jag flyttat in i lägenheten öst på stan med Hanna. Myselimyspys på hög nivå! Just nu befinner jag mig på Kungsholmen i Stockholm hos mormor och morfar, har åkt bil hela dagen med lite stopp på IKEA och så vidare, och med endast två timmars sömn sen inatt kan jag medge att jag är dödstrött. Hur fint väder som helst i Stockholm ikväll så pallrade mig ut på en kaffe och promenad med mamma hur som helst. Tror jag ska lägga mig och slappna av, lär inte ta lång tid tills jag somnar. Ha det fint!


2013-07-03 | 21:20:22 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback