24/7

TJENA! Sitter och dunkar spotify och packar med 20 % fokus vilket inte leder mig någon vart. På senaste tiden har mycket roligt hänt. Mamma och Pappa har gift sig efter nära 35 år tillsammans. Moa har fyllt 18 och firat det på bästa sätt, hängt med underbara människor och ganska obviously ätit massa gott eftersom jag tror att varenda bild nedan innehåller någonting att förtära. Idag bokade jag en flygresa till Stockholm som avgår redan imorgonkväll. Rullar ner med Johanna, Oline och Amanda för att hälsa på min fina Diana och leva livet som livsnjutare i huvudstaden helt enkelt! Pusss och kram fina ni :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2013-07-24 | 00:51:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback