Mitt 2012 - Januari, Februari, Mars och April

Januari - Skålade in det nya året på ett alldeles utmärkt sätt och hade för övrigt många myskvällar av olika slag. Gick i skolan i vanlig ordning och Emma-Josefin var hemma på besök!
 
 
 
 
 
 
 
Februari - Var på fotbollscup i Sundsvall, gick en massa härliga promenader, styrde upp trevligheter med tjejerna i klassen umgicks med min pärla Diana. 
 
 
 
 
 
Mars - Jag besökte Stockholm tillsammans med Johanna och såg Avicii, fick diagnosen synskadad och letade efter galjjor, spenderade mitt sportlov i kittelfjäll, festade, och var sjuk mjoriteten av tiden. Tog även årets första glass i vårsolen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
April - Kanske det mest stillsamma och tråkigaste månaden på hela året. Opererades och isolerades från omvärlden i 2 veckor. Gick inte i skolan, det ända jag syssel satte mig med under denna tid var prommenader, läsning och timmar i vårsolen. Ser dock ut på bilderna som att jag hann med lite trevligheter i april innan allt blev väldigt händelselöst.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2013-01-04 | 00:42:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback