10 punkter med onödig fakta om mig själv

1. Jag har ridit i stort sett hela mitt liv, flera gånger i veckan (inte längre dock), och min största dröm har alltid varit en egen häst (inte längre dock). 
 
2. Jag har för det mesta lätt för att se saker från den positiva sidan.
 
3. Jag är fullt medveten om alla mina skavanker och att jag är så långt ifrån perfekt som man kan komma men samtidigt så skulle jag aldrig i hela världen vilja ändra något på mig själv, en gratis skönhetsoperation eller vad som helst skulle jag direkt tacka nej till, för jag är jag, och jag älskar mig själv och alla mina 1000 fel jag bär på.
 
4. Jag somnar nästan alltid när jag ser film, på bio, i soffan, i skolan, hur trött eller pigg jag än är. Detta kan ha att göra med att jag tycker det är aningen tråkigt att kolla på film (om det inte är i sociala sammanhang) och gör det sällan frivilligt. Kan även tillägga att jag aldrig sett Sagan om ringen och Harry Potter. Yes, call me a retard. 
 
5. Jag har världens bästa vänner och är därför typ den lyckligaste i världen
 
6. Jag älskar att känna mig fin när jag är hemma och lägger gärna pengar på att köpa fina och mysiga kläder att gå runt i när jag är hemma. 
 
7. När jag blir riktigt arg börjar jag gråta.
 
8. Jag tycker att katter och fåglar är äckliga. Älskar dock djur i övrigt. 
 
9. Förutom alla mina självklara intressen så tycker jag att det är kul att skriva.
 
10. Jag har ansträngnings-, och förkylnings-astma. 
 
 

2013-01-16 | 23:32:44 | Allt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sanna!!!!

Hahahah! jag skulle göra sånt där på min blogg ba; saker ni inte visste om mig, visade sig att jag är värsta bitterfittan, hahaha :P

2013-01-17 // 18:36:46
» Skogis

Osäker på om din skönhet existerar IRL, videoblogg snart????????

2013-01-20 // 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback