Soooooommmar och sol

Hallådär! Sen Stockholm har jag jobbat på rätt hårt, umgåtts med vänner och njutit av the classic-swedish-summer. Exempelvis ätit frukost på altanen, sena (och självklart kalla) kvällar, picknick, gummibåt, promenader och allt sånt där mysigt. Imorgon ska jag besöka Nolia-mässan med Johanna och Amanda, på torsdag och fredag jobbar jag. och på fredag ska jag även hinna med en sista kväll men Alexandra som lämnar Umeå för tre månader i USA. Kommer sakna henne så ♥ På lördag jobbar jag mitt sista pass för det här sommarlovet för att sedan rulla mot Stockholm på kvällen. Söndagen spenderas i Stockholm och på Måndag bär det av mot Ayia Napa med Hanna och Matilda. Once again!! SÅ jävla peppad. Detta utomordentligt roliga och fartfyllda sommarlov hade garanterat inte kunnat avslutats på ett bättre sätt! Ska göra ett tappert försök till sömn. Sov sött ♥
 
Bjuder på lite bortglömda bilder från resan i Juni!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2013-08-07 | 02:13:52 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hur har du råd med alla resor hit och dit?:)

Svar: Jobbar rätt mycket på mina två olika jobb! Sen prioriterar jag verkligen resandet i mitt liv för det är utan tvekan det bästa jag vet. Man blir fattig på pengar men rik på erfarenheter!! :)
jennyer.blogg.se

2013-08-07 // 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback