Ayia Napa part 2

Sverige, Umeå, Innertavle. Så overkligt när det nyss var Cypern och Ayia Napa som gällde. Jag vet inte om det ens är värt att beskriva min kärlek till detta ställe. Har fått så fina minnen och dessa två resor i kombination kan nog vara det bästa jag gjort hittils i mitt snart 18 åriga liv. Så mycket galna, fina, underbara och framförallt störda minnen har vi fått under dessa veckor och det tackar jag framförallt mina störda vänner för ♥ Älskar er! Saknar allt och alla så himla mycket, skulle bara vilja glida runt på Napas gator och beach ännu en gång till. Så jävla mycket kärlek över det hela. Bjussar på några fina samt fula bilder från veckan som varit. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2013-08-21 | 21:54:58 | Allt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin

Vars kommer det svarta linnet med smala axelband som är korsad i ryggen ifrån?

2013-08-22 // 07:54:08
» Svar till Elin

Gina Tricot :)

2013-08-22 // 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback