Stockholm i mitt hjärta

Som ni kanske ser så har jag varit i Stockholm med världens bästa vän och shoppat, ätit gott, hälsat på mormor och morfar och huvudsakligen sett Justin Bieber live! Hade ingen aning om vad jag väntade mig innan jag gick in i globen men kan fortfarande inte sluta tänka på det, det var så himla fett!! Träffade dessutom min saknade, älskade och underbara Diana i söndags och hängde runt i solen, såg fotboll och åt glass. Det är kvalitet alltså! Puss och kram 


2013-04-24 | 19:00:00 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Petra Nilsson

Vad fin jacka, vart har du hittat den? Tacksam för svar.

Svar: Tack! Om du syftar på den vita kappan så är den köpt på Mango :)
jennyer.blogg.se

2013-04-25 // 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback