70 dagar kvar

Är nyss hemkommen från IKSU PLUS med Johanna. Ska alldeles strax börja plugga satan inför terminens första prov. Imorgon väntar en sovmorgon till 13.30 och den hade jag tänkt utnyttja med både plugg och träning än fast jag hellre hade sovit till klockan 12.30. Duktigt av mig om jag får säga det själv. Åh, på tal om något helt annat så räknar jag dagar, timmar och minuter tills jag lämnar sverige för att uppleva min drömstad New York. Och idag är det endast 70 dagar kvar!!! Kan inte fatta att det är sant samtidigt som jag är så sjukt taggad så jag skulle kunna börja gråta glädjetårar(nästan). 
 
Måste fortsätta plugget innan tankarna flyr iväg alldeles för många mil bort. SESSSSSSSSSSSSS latero
 

2012-09-18 | 21:21:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback