I'm not afraid of death; I just don't want to be there when it happens

 
Så där såg jag och Jessica ut igår. Tackar och bockar för en trevlig lördag än fast jag rullade hem rätt tidigt med tanke på att jag skulle upp och jobba idag. Jobbet gick fint, likaså den timme jag spenderade på gymmet just efteråt. Och nu sitter jag här svettig och trött, ska hoppa in i duschen och sedan förbereda för de kommande dagarna, det vill säga, plugga, packa och allt det där man ska göra innan man drar iväg på semester. Nu laddar jag upp för 3 ynka skoldagar för att sedan bege mig ut på veckor av äventyr. Fråga inte ens hur taggad jag är!

2012-11-18 | 18:32:00 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» elefant

vart ska du/ni resa?:)

2012-11-19 // 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback