Guten nacht

Denna fredag har inte varit min dag. Skulle köpa en kaffe på pressbyrån imorse vilket resulterade i bränd hand och kaffe över hela golvet på pressbyrån. I matsalen hade jag och min vän Fredrik så dålig conection att delar av hans mjölkglas spilldes ut på min rygg (kom ihåg att jag gillar dig iallafall Fredrik). Avrundade såklart dagen med att spruta vin över mig och resten av köket. Har efter dessa incidenter konstaterat att jag och vätskor inte kommer överens!! Tur att kvällen slutade desto bättre: god mat, utmärkt sällskap och en massa skratt för att inviga Johannas 17 åriga liv!


2012-11-17 | 02:01:01 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback