PUSH TROUGH THE PAIN BECAUSE GIVING UP HURTS EVEN MORE

Jag har hängt i parken, snackat skit och ätit gott
 
Lova har blivit myndig och jag bakade en tårta till henne tillsammans med Moa och Johanna
 
Jag har köpt biljetter till Swedish House Mafia
 
Har även hunnit med en kväll på Pastas uteservering
 
Lite middag och trevligt sällskap
 
 
Och så har vi testat på att basta med en kall BÄRZ, it's a boy thing.
 
JA det var bara lite av vad jag lyckats fånga på bild sen senast, typ! I övrigt så jobbar jag på dagarna och försöker även att njuta av sommarlovet så mycket som går, min vän Emma-josefin är äntligen tillbaka i Sverige efter ett år i Spanien och livet rullar på väldigt bra just nu. Stay in touch.

2012-07-03 | 18:36:08 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback