BE HAPPY

Min fredag bjöd på middag och festligheter för att mina vänner Emfin och Simone fyllt hela 18 år! Lördagen bjöd på fint väder och en dag på stan och sedan en väldigt god födelsedagsmiddag för min bror som även han fyllde år för ett litet tag sedan. Lördagskvällen spenderades på Café Station med Klara och Emfin där vi pratade, skrattade och tog igen allt vi missat.
Nu är det söndag, en bra sådan, det är fint väder och jag har hunnit med en powerwalk i det fina vädret med mammsen och min vovve. Ska ta tag i lite skolarbeten och börja tvätta och packa lite. Bara 3 skoldagar kvar sen drar jag och Johanna till Stockholm över en weekend som kommer följas upp utav en fjällsemester i Kittelfjäll resten av sportlovet. LIVET LEKER

2012-02-26 | 16:20:33 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linnéa

Sötnosar!!!

2012-03-02 // 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback