GODNATT

Känner mig som en affärskvinna kvällen i ära. Har ringt samtal efter samtal, letat runt på internet efter både slutsålda konsertbiljetter till Avicii i Globen och flygbiljetter som ska matcha varandra eftersom planerna är att jag samma dag som jag kommer hem från Stockholm ska dra till Kittelfjäll. Hmm. Kan liknas med att lösa ett 1000-bitarspussel. Hoppas att sista biten är lagd snart och att det blir en resa till Stockholm och en konsert i Globen med Johanna, hade varit grymt. Men kvällen har inte endast bestått av datorn och telefonen, pallrade mig till Iksu på eftermiddagen också och inhandlade även lite för imorgon då min älskade storebror fyller hela 19 år. Näe, nu måste jag verkligen sova för jag har den så kallade helvetes-tisdagen imorgon med fullt av tråkiga lektioner ända fram till 15.40. Fyfan och godnatt

2012-02-20 | 23:58:50 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback