Hey fatty boom boom

Jag har ätit restaurangmat non stop i cirkus 3 veckor nu. Illa!!! Har förvisso varit på semester större delen av tiden, men nu börjar jag tänka ur lite andra perspektiv så som ekonomiskt och hälsosamt... Avslutade alltså denna trend med personalmiddag på Allstar tisdagkvällen i ära, vilket var trevligt och mumsigt som bara den! Nu tar jag en kopp kaffe i min Starbucksmugg direkt importerad från New York och gör bort lite(läs:riktigt jävla mycket) plugg! Ha det fint ♥
 
 

2012-12-11 | 21:51:00 | Allt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hannabannana

Du är så duktig! Detta klarar du. En vecka kvar sen kan du pusta ut! Många styrkekramar

2012-12-12 // 00:50:45
» Jenny

Tack PositivaHanna aka PH! Slängkyssar till dig!

2012-12-12 // 09:27:11
» Skog

BLOGGA MER !!!! :-) :-)??????

2012-12-16 // 02:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback