LET THE GAME BEGIN, LET THE BEST MAN WIN

Tjenare. Här sitter jag i samma gamla goa jävla ställning som jag gjort det närmsta timmarna, dagarna och dygnen. Får alltså inte gå till skolan (bortsett från nationellaproven-tillfällena) på två hela veckor, and that'driving me crazy. Har överskottsenergi som aldrig för, men får inte träna pga. halsen. Vad annars kan man sysselsätta sig med när man är ensam hemma? Äta, det får jag inte heller göra särskillt ofta pga. halsen. Ja, fallet är ganska hopplöst och detta är bara början! Kommer börja klättra på väggarna eller liknande om jag förutspått situationen rätt. Med detta vill jag även meddela att alla är välkomna hit(det enda kravet jag har är att ni inte bär på någon sjuka!!) för att stilla mitt sociala behov som blir lite lidande när man inte får vistas utanför husets fyra väggar, som ni kanske förstår. Ska fortsätta att göra ingenting, kanske sova? Kram och puss iallafall

2012-04-24 | 23:51:18 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» matilda

hade gett mitt halva liv över att få vara i din sits, det enda jag vill är att vara hemma och veta att jag inte får göra nåt.. bara sova typ. haha nä men krya min vän och om jag får lite att göra (vilket är i stort sätt omöjligt) så kommer jag förbi!!

2012-04-26 // 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback