PÅ SENASTE TIDEN HAR JAG......

Ätit den bästa frukosten på länge

image description

Gått och blivit med glasögon

Gett bort och fått fina påskägg

Bakat ett mycket gott bröd med fetaost, soltorkade tomater och mozarella med min bästa Farmor

Kört en hel del bil

Laddat upp med lite nödvändigheter inför sommaren

image description

Köpt lycka i form av godis

Ätit middag på Göteborg med två finfina tjejer

Och haft en kulkul kväll


2012-04-09 | 01:08:46 | Allt | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» matildaaaa

jävlar vad snygg du var i glasögonen Jenny!! :D

2012-04-09 // 11:57:10
» Diana

fan vad härligt det lääätt <3 pussss

2012-04-09 // 17:26:45
» Linnéa

Men Jenny du är ju skitsnygg!!! Ja jag har det jättebra, vädret suger men snart blir det nog sommar och det ser jag framemot jättemycket! Hoppas att du snart mår bättre, kram på dig :)))))

2012-04-23 // 00:47:00
» Linnéa

Men Jenny du är ju skitsnygg!!! Ja jag har det jättebra, vädret suger men snart blir det nog sommar och det ser jag framemot jättemycket! Hoppas att du snart mår bättre, kram på dig :)))))

2012-04-23 // 00:47:01
» Linnéa

Men Jenny du är ju skitsnygg!!! Ja jag har det jättebra, vädret suger men snart blir det nog sommar och det ser jag framemot jättemycket! Hoppas att du snart mår bättre, kram på dig :)))))

2012-04-23 // 00:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback