Someone like you

Jag vill inte vakna av min väckarklocka, jag vill vakna utvilad i den svala lägenheten i Barcelona. Jag vill inte stressa i mig någon frukost bara för att det är ett måste, jag vill ta för mig av färskt bröd från bageriet och världens godaste frukt från fruktståndet utanför. Jag vill heller inte gå samma väg, ta samma buss och sitta i samma klassrum, jag vill ha en dag full av äventyr framför mig. 

Det är det som är semester, och man får aldrig nog. Vardagen är bra den med, men just nu känns det tråkigt att komma tillbaka till verkligheten. Börjar asusual klockan 08.20 imorgon och jag måste sova. Godnatt



Taggade,bleka och lite trötta tjejer på väg till Barcelona


2011-09-26 | 22:40:20 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback