Monday morning

Innan mitt internet bestämde sig för att lägga av igår kväll hann jag påbörja ett inlägg. Skrev bland annat att jag hade spelat en match och vann med 17-0. Haha, sjukt konstig match. Idag hade jag iallafall en välbehövlig sovmorgon till 09.40 och sen har dagen rullat på rätt bra med lektion efter lektion. Dagen avslutades med orientering i det fina vädret... Ska ta tag i lite plugg nu, har så mycket att göra då jag ska vara borta hela nästa vecka. Så det blir att plugga för 2 veckor framöver nu, känns drygt men det är det helt klart värt!
Jag saknar verkligen dessa fina sommarkvällar dagar som denna när himlen är grå och vädret är allmänt trist.

2011-09-12 | 17:14:21 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback