Hola

Hola amigos! Nyvaken brud här. Det är helg och mina dagar sen sist jag skrev har varit toppen, hängt med mina sköna klasskamrater i skolan, passerat stan och shoppat lite för mycket med tanke på mitt shoppingförbud som jag hade tills 19 september när jag åker till Barcelona. Gick inte så bra. Igår såg jag och Klara en match i regnet och sedan blev det chips+cheesballs at Parvas crib. Ikväll drar jag och resten av alla tjejer från klassen hem till fanny och käkar pizza! Och imorgon ska jag spela min första match efter denna långa helvetes-förkylning, kul som fan! Ska göra mig en god frukost/lunch och slappa framför tv:n så länge jag bara kan. PUSS på er
Blir även en spanien-resa nummer 2 i höst. Jag,matilda,simone och klara drar och hälsar på Emfin den 13 Oktober!!!

2011-09-03 | 12:33:58 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» emfin

can't wait!:D

2011-09-03 // 13:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback