Homeworks

Enda sättet att få mig motiverad till att plugga är när jag inser att jag har ett viktigt arbete framför mig och det ska vara inne om ett dygn. Eller om någon jävel kanske kunde låsa in mig i ett betongrum utan fönster med bara en lampa hängandes i taket + jag,penna,papper,sudd,bord och stol. Och sen skulle det stå en mega stark jätte utanför och inte släppa ut mig för än jag hade gjort klart allt och allt var korrekt. DET skulle vara något.
Gotta go, ska försöka stänga av datorn, lägga den under sängen så långt in att det blir jätte jobbigt att ta fram den igen och sen ta fram matteböckerna och plugga tills jag är klar och sen belöna mig själv med massa varma kanelbullar och mjölk. Wish me good luck.


2011-10-04 | 15:24:44 | Allt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lina

haha du är så jävla söt

2011-10-04 // 20:24:52
» m

BLÅ SOPTUNNA+FLYGPLANSBORD hih

2011-10-06 // 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback