Att packa är en konst

Längst upp på min packlista står det iallafall Falukorv till Emma-Josefin. Haha hur söt är hon inte som sitter därborta i spaninen och saknar Sveriges falukorv! Svensk korv kanske är underskattad.. Resten är iallafall hur svårt som helst att packa. Har lagt ner hela mitt sommarklädesförråd i väskan och jag är ganska så säker på att det kommer väga lite mer än vad det är tillåtet... Då blir jag inte glad för då måste jag packa om hela väskan.. Anyway, nu är flygbiljetter fixat och klart och jag är hur taggad som helst. Dock bär det inte av till Malaga föräns på Torsdag, vi ska alltså övernatta en natt i Stockholm också! Borde inte sitta här och göra ingenting, borde faktiskt fortsätta med lite nödvändigheter som skolarbeten och packning! Ha det bäst....... ♥



Nu kan jag äntligen använda min iphone och jag är jeteglaaaaaad


2011-10-11 | 20:50:25 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback