Café Göteborg



Börjar likna en tradition att födelsedags fira med gofika på Café Göteborg! Jag klagar inte iallafall! Min dag har varit mycket bra, slutade skolan redan klockan 11 då skoldagen endast bestod av en intressant föreläsning där en gammal man berättade om hur han överlevde ett koncentrationsläger i Sovjetunionen under Stalins tid. Efter det rörde jag, Moa och födelsedagsbarnet Johanna oss mot Café Göteborg och fikade gott och hade det allmänt mysigt, och efter lite strosande på stan så sitter jag nu här redo för att plugga matte... Har nämnligen prov imorgon vilket inte kändes allt för taggat, men det funkar! Ha det bäst, puss.


2011-11-17 | 15:57:24 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

hihi

2011-11-18 // 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback