satan i gatan

Ligger i min säng redo att släcka lampan och sova när lina messar mig på facebook och bokstavligen tvingar mig att skriva ett inlägg på min annars så väluppdaterade blogg!! Tänkte att hon skulle få lite exktra mycket uppmärksamhet då, dagen i ära...





När jag ändå är på G så kan jag ju passa på att säga att från 12 - 20 har jag varit ute i solen och sett massa olika matcher vilket har varit sjukt härligt! Klockan är typ snart tolv och det är typ fotfarande ljust ute, ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSSKAR DEET!!"!!!!! Klockan är ju som sagt tolv och det är hög tid att sova och ladda in för sista riktiga skolveckan ( HÖR NI HUR UNDERBART DET LÅTER? ) livet äger, pusss!

2011-05-22 | 23:48:59 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback