Snälla bli min

Tjenaretjenare, solen skiner ute men jag sitter inne och lodar vid datorn istället. Dagen blev rätt sabbad när jag kraschar med moppen och har nu JÄTTEFINA skrapsår på mina ben, och dessutom ont i min vänsterfot som nyss blivit bra efter en lång stukning. Inget allvarligare så jag hoppas det hinner bli bra innan Gothia. Dagen igår var grym och spenderades med mina 4 bästa brudar, först bettnes, och sen belv det marschmallows(stavning....?)-grillning uppe på ett berg vid en fin grillplats och allting avslutades med nattdopp och chill på nydala!

2011-07-10 | 17:59:27 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» clara

jadå tyck ja! lr jag har inte tänkt så mkt på skillnaden x) men den luktar väldigt gott!

2011-07-15 // 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback