Dag 03 – 10 sanningar om dig själv

1. Om jag är utanför mitt hus så hatar jag att vara ensam
2. Jag har alltid mobilen i sängen när jag sover
3. Jag har inte förstått att det är skönt med massage förän typ igår...
4. Jag dricker nästan aldrig något
5. Jag somnar nästan alltid när jag kollar på film
6. Jag gråter ofta när jag blir arg
7. Svenska filmer är bäst enligt mig
8. Älskar Gossip Girl och O.C, helt klart bästa serierna!
9. Hatar ljudet av att någon knäcker fingrarna
10. Jag skulle dö på vilket sätt hellre än att drunkna

2011-01-13 | 16:36:00 | 20 dagar | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» johanna

9;an hahah remembers me about yesterday;)

2011-01-15 // 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback