THE BEST OF 2011 - SOMMARLOVET

Började sommarlovet med att jobba ihop lite snabba cash som fotbollstränare för söta små barn med Alexandra, Klara och Parva!


Stekte med Johanna @ nydala, blev många sånna härliga dagar!


Såg ut typ såhär...


Stekte(bokstavligen) på nydala!


Firade midsommar!


Åkte till Gothia med världens bästa tjejor!


Där representerade vi Sverige för drygt 50.000 människor från hela världen under invigningen, det var en upplevelse för sig!


Och träffade min stora idol Andreas Wijk!! Årets händelse!!!!


Jag och Johanna bodde i mitt hus under några dagar, vilket resulterade i endast snabbmat. Här hade vi slagit oss ner vid älven med Indiefood


Hängde med mina fd. classmates!


Tjänade ännu mer snabba cash!


Flera dagar på Bettnes


Åt middag, badade badtunna och även i älven en fin sommarkväll


Blev många grillkvällar på denna grillplats uppe på ett berg


Solade, badade och njöt helt enkelt av sommaren!


2011-12-18 | 16:00:00 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback