THE BEST OF 2011 - FRAM TILL SKOLAVSLUTNINGEN

.


Firade nyår och invigde 2011


Den årliga friluftsdagen i Bygdsiljum såklart


Det blev även en snoawboard weekend med brudarna




Det var Mc Donaldscup i Sundsvall


Sportlovet spenderades såklart i Kittelfjäll




Jag såg ut ungefär såhär


Var på världens finaste dop


Våren kom sakta men säkert och jag och Johanna åkte till Sundsvall för shopping och god mat 



Årets första grillning




Årets första glass på torget


Firade Valborg


Jag och Hanna åkte till Stockholm, gick på Grönan, shoppade och njöt




Sen var det dags för skolbalen




Och tillslut gick jag ut grundskolan







2011-12-11 | 13:00:00 | Allt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linnéa

svar

Åh tack så mycket fina du!!

2011-12-11 // 23:15:10
» maria

snygg du äär!

ska du till kittelfjäll något i vinter?:d

2011-12-13 // 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback