.



Hejhej ligger hemma och är sjuk, IGEN! Har ätit pencillin fram tills i söndag, och igår bröt samma sjukdom ut igen fast ännu lite mer, kan inte gapa, svälja eller prata... Och så har jag feber också så jag ligger här och fryser och svettas om vart annat. Har fått en "dunderkur" som läkaren sa, som ska ha förbättrat det hela efter helgen, om inte så skulle något ingrepp göras i min hals. Jaja enough about that, ska fortsätta vila och samla ork till att göra två inlämningsuppgifter....

Spådde mig själv på min mobil och spåkulan informerade mig om att jag kommer dö klockan 3, den skrämmde mig typ, haha!


2011-12-08 | 13:32:10 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» matilda

du kanske har körtelfeber eller nåt??

2011-12-08 // 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback