BÖRJAR KÄNNA MIG SOM EN HEMMAFRU

.


LESS är bara förnamnet, är alltså inne på min fjärde pencillinkur inom loppet ca 2 månader nu och jag är så jävla LESS!! Har alltså inte spelat fotboll eller i huvudtaget tränat sen i Augusti i stort sett. Har varit frisk emellanåt men sen har jag ju bara blivit sjuk igen,igen,igen och igen. Jag som hade tänkt gå till skolan idag och sen måste jag åka till sjukhuset för att dom ska gräva med nålar och värsta feta sprutan i min hals som resulterade i att jag spottade ut en massa blod. Inte bara 1 gång heller, utan 3. Uääääääh, ni som känner mig vet att jag är inte ett bigfan av blod! Mådde alldeles för dåligt där ett tag så skolan var inte ett alternativ, ligger alltså hemma nu och mår mycket bättre, tror jag ska sova lite.... PUSSSSSS och KRAM


2011-12-13 | 11:13:17 | Allt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» - M a r i a ♥

sv; okejj, tråkigt.. jo jag ska dit :D du får ju ta o höra av dig om du ska dit!

2011-12-14 // 19:24:11
» Maryam

så himla fin du är Jenny!!

2011-12-18 // 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback