LOVE ME

Våren är här och det gör mig så jävla glad! HUR underbart är det inte att jag och Johanna kunde cykla till fotbollsplanen igår,lira fotboll och sen lägga oss och chilla på planen under solen? Eller att jag och Hanna kunde gå runt på stan idag i vårjackor och solbrillor? JAG ÄLSKAR DET ♥ Min dag har varit awsome, fick med mig ett par jeans hem, försöker spara pengar men det finns så mycket fina saker och jag kan verkligen inte hålla mig... Min lilla Daniel fyller tonåring idag så har nyss ätit grillat och snart blir det tårta med kusinerna! Det blir en tidig kväll för mig, har samling till säsongens första utomhus-match imorgon klockan 07.45!


2011-04-09 | 20:01:40 | Allt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Alexandra - ♥

Tack så mycket! :)

2011-04-11 // 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback