we can dance until we die

Hej, fredag idag. Äntligen! SOprovet är avklarat och skolan känns hälften så jobbig nu, gick till halv 4 idag, dryga fredagar... ja! Tog sedan en prommis till IKSU i snöstormen, jaa det har ju faktiskt snöat ständigt hela dagen typ. På IKSU mötte jag klara och vi körde ett spinningpass, väldigt jobbigt såklart.... Min fredagkväll har varit väldigt lugn vilket känns skönt, sett idol och hängt med broshan som är hemma över helgen.
Mindre än en månad kvar till jul och hög tid för önskelista! Jag har ingen aning om vad jag vill ha???? ska nog kolla upp detdära och typ googla på "julklappar" haha hoppet..
Inom en snart framtid ska jag på med täckbyxorna och åka pulka/skrana,sameshit! Fyfan vad kul:D




2010-11-26 | 23:00:36 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback