Och jag ska göra vad jag gör, och jag ska göra det gott

tycker ju det är svintråkigt att blogga utan bilder! men får väl skylla mig själv när jag bara tappar bort saker, hmm...
på begäran skriver jag iallafall ett inlägg:) Har ni harft en bra helg? det har jag! igår drog jag,klara och johanna på poledancing vilket var grymt kul och efter det tog vi det lungt hemma hos lova, med lova och emfin,en bra kväll med andra ord!

idag drog jag och johanna på stan för att köpa lite nödvändigheter och vi hade tänkt kolla runt lite också men det var ju galet mycket folk så vi drog till waynes istället, efter det däckade jag i min säng. Ikväll blev det så att jag klara,johanna och parva drog på bion och såg paranormal activity 2, scary!! resten av kvällen spenderades hos johanna, hemma nu och hade tänkt sova vilken sekund som helst:)))


ursäkta x1000 för alla dåliga cambilder, men som ni hört ett x antal gånger nu så har jag tappat bort min nya kamera,faaaaaaaaen också

2010-12-05 | 02:17:04 | Allt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback